måndag 9 mars 2009

Här ska vårstädas - och ersättas med nytt.

Det är med en oerhörd glädje jag, Mathé, meddelar att mitt bloggande återigen har tagit fart. Det var ett alldeles för bra tag sedan mitt senaste inlägg, men man kan summera hela situationen med hjälp av namnet på en inte alltför främmande film - Sagan om Konungens återkomst.

Likt en blixt ur klar himmel är jag mot all förmodan tillbaka där jag egentligen hör hemma, nämligen bloggvärlden.

Som en del av denna pånyttfödelse kommer sidan få en helt ny layout, ett mer aktivt skrivande och eventuellt även ett nytt tema. Med andra ord - en rekonstruktion utan dess like.

Over and out, Mathé - Pojken som besitter en hel del revoulutionära tankegångar

1 kommentar:

Anonym sa...

äntligen sätter du igång me bloggandet igen, längat som en tok i flera månader, vart upp å kollat varje dag sen du sluta, men blivit besviken gång på gång. Men nu!!! ÄNTLIGEN! ja säger bara en sak -tack Mathé!