torsdag 10 juli 2008

Cyron undrar

Jag fick häromdagen fyra frågor av Cyron som nu ska besvaras, och när det gäller dessa frågor tar jag dem som alltid var för sig. Här kommer dem:

Varför länkar du inte till Cyrons mobil när Cyrons mobil länkar hit?

Att Cyrons mobil bloggade hit låg utanför min kunskap, men från och med idag länkar jag numera dit.

Varför har du ordverifiering? Kom ihåg att en spamkommentar också är en kommentar.

En spamkommentar är givetvis även det en kommentar, men en irriterande sådan. Att slippa dessa poteniella botar är bara skönt, även om spam trots detta ändå kan förekomma.

Varför är du inte registerad på bloggportalen och bloggkoll?

Jag ser för tillfället ingen anledning till detta, ge mig en bra motivering på varför jag bör registrera mig där så gör jag det direkt.

Kan du fixa så att jag får träffa Isabelle-Malin?

Om du verkligen vill träffa henne bör du ta först ta dig till Bålsta, söka upp mig och sedan bara vänta. Jag kan endast fixa en träff med henne inom Bålstas gränser och då vare sig hon vill eller inte, att lura med henne på en dejt med dig är lättare än man kan tro.

Tack för mig...

Over and out - Mathe, pojken som fixar dejter

Inga kommentarer: