måndag 7 juli 2008

Många frågor kräver många svar

För att citera allas våran Peters mamma, vid namn Jacqueline Eriksson; "Det är sanslöst".

Det är det minsann, det är sanslöst hur svårt folk har för att förstå. Jag ville ha frågorna i en kommentar här på bloggen, men får dem istället via msn/sms/mirc osv. Nu ser det ju snarare ut som att min blogg är otroligt impopulär/okänd/läsarlös/meningslös, trots att mängden läsare överstiger de redan höga förväntningarna, något som NI får ta på er, jag hoppas ni skäms.

En del frågor kom i alla fall in och nu ska dessa besvaras, jag tar dem alla en och en.

1. Varför stod du och gömde dig helt ensam i den där skogen när vi skulle spela innebandy förut? Det var inte för att skrämmas!

Vare sig ni vill tro att det var något annat än ett skrämningsförsök eller inte, så är svaret på denna fråga inte svårare än så. Det var faktiskt ett, om än ett dåligt, försök att ingjuta rädsla i er övriga.

2. Tycker du att du är snygg?

Snygg är väl en överdrift måste jag erkänna, så nej. Jag misstänker dock att denna fråga besvaras bättre av andra än mig. Förhoppningsvis är jag åtminstone inte ful! Det bör i alla fall nämnas att jag har otroligt sexiga muskler, om inte annat.

3. Hur kan man välja att bli AIK:are?

Jag är en infödd AIK:are och att AIK har Sveriges största supporterskara är ett erkänt faktum. Att vara gnagare är med andra ord ett val många andra har gjort, vilket enligt mig bara bevisar vilken klubb som är störst, (bäst och vackrast).

4. Varför heter du Mathias?

Varför jag heter Mathias vet bara mina föräldrar, och jag har idag inte haft tid att fråga dem. Återkommer med mer information!

5. Du är en jävla datanörd. Varför har du valt detta?

Jag skulle vilja påstå att broder Daniel har haft ett stort inflytande på mig vad gäller datorn och dess avancerade tekniker, därefter har det fortsatt i samma riktning.

6. Vad tycker du om mig?

Jag tycker du är en söt liten flicka på sjutton jordsnurr (född 1990 förövrigt) men som måste jobba lite på sin vikt. Du är alldeles för smal, det är under all kritik. Jag gillar dig dock ändå gumman lilla...

Nu slutligen till frågan jag själv ställde;

7. Varför har jag valt att ligga lågt med skrivandet?

Den dåliga responsen från er läsare sedan jag bytte till blogspot.com är katastrofal. Jag tycker det är trist att lägga ner tid på detta bloggande när ni ändå inte kommenterar. Hela dagarna får jag höra "Det var ett tag sen du skrev ett inlägg, Mathias" eller "Men blogga då för sjuttsingen", ett tjat som ingen är berättigad. Dessutom spenderade jag tre dagar i Liverpool, England utan någon som helst tillgång till internet.

Är det något mer ni vill veta, fråga på. Jag svarar på mer eller mindre allt, vad det än kan vara!

Over and out - Mathe, pojken som är besviken på läsarkretsen


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mathias. Jag ser att din blogg idag, trots sitt lite skämtsamma innehåll, ändå besitter en relativt nedstämd ton. Läsarna ger inte bloggskribenten den uppmärksamhet denne förtjänar, och kommentarer uteblir.

Som den tämligen opartiske och för stunden ovetande mentor jag anser mig själv kunna beskrivas som, vill jag ju självfallet bistå en förvirrad själ i sin färd mot förståelse. Det ska förtydligas från föregående mening att även jag, mot förmodan, valt att liksom kollektivet inte deltaga aktivt i läsandet och kommenterandet av denna blogg.

Låt inte hoppets fjäril tillintetgöras av inaktivtetens käftar. Se istället detta som en ny start. Fortsätt att tillämpa detta smått humorösa, emellertid så seriösa manér, så ska du se att tids nog kommer läsarna flockas och kommentarerna flöda.

Er tillgivne mentor

P.S.

"Det viktigaste är att ge allt, och ha kul. Full fart!"

"Plattan på botten!"

DS.

Cyron sa...

Några frågor.
Varför länkar du inte till Cyrons mobil när Cyrons mobil länkar hit?

Varför har du ordverifiering? Kom ihåg att en spamkommentar också är en kommentar.

Varför är du inte registerad på bloggportalen och bloggkoll?

Kan du fixa så att jag får träffa Isabelle-Malin?d

Anonym sa...

Mathe för fan! Skriv lite om hur du spöade killen som ockuperade min säng i fredags. Du skulle ha spöat Wille också, han drog aldrig han heller.

/Martin

Anonym sa...

Söta 17-åriga tjejer lät trevligt har du nån på lager?

För övrigt så är du jävligt ful. :D